torsdag 10 maj 2007

just forget the world

Ännu ett ego inlägg.. haha.


Haha, vi vet att Alice läser bloggen iallafall, haha crazy Alice <3
Och några få till.
Skriver NÅGON kille man känner blogg?

Okej Åkarp är ändå lugnt. Jag kan ändå säga att jag trivs.
Vill dock fortfarande inte bo här. Tyvärr..

Men whatever! (haha)


Jag är sjuk, sen i lördags.. skrev jag inte något om det förra gången? Eller?
Min hals! Fyfan.. har varit i skolan med feber. Så om någon blir sjuk! FÖRLÅT.
Menmen, tänkte inte på smittorisk promisse you!

Har knarkat TV idag typ; MTV, Z-tv, Voice och VH1.. allt är musik for your info.

Dom senaste 4 dagarna har jag druckit ca 10 liter vatten. Brabra. Bara chockad att jag inte spruckit än.. haha!


Vi är lediga imorgon och jag tänkte dra ut, men näääää. Då har man ingenstans att sova och till slut orkar man inte mer. Så man bestämmer sig för att ta det lugnt och fint ikväll och sen imorgon.. POW! eller kanske ett litet pow.. Måste dock hitta ställe att sova på imorgon.. bläää!


Ne-Yo - Because of you
Gillade inte den innan, men dom kör den på MTV 24/7 så man "lär" sig.. eh.



YAO!

Inga kommentarer: