tisdag 1 december 2009

1 december

Äntligen kan jag börja räkna dagarna till julafton. Första luckan öppnades idag, eller skulle ha öppnats idag heh, jag har dock glömt inhandla en chokladkalender. Ajsingbajsing!
Allt är toppen, helt sjukt konstigt att kunna säga det när jag för bara några dagar sen gick omkring och på allvar trodde (tillsammans med andra) att jag var deprimerad! Jag är såå glad, och fnittrar och sjunger och hoppar omkring, don't know why.

Det enda negativt är att vi flyttar på lördag. På lördag. På lördag kommer lastbilen. På lördag töms vår lägenhet på allt förutom dammet på golvet..? Shit, på lördag!
Vad i helvete ska jag göra i f'cking Vollsjö (Sjöbokommun) !? Usch ja nä, får helt enkelt försöka att inte tänka på det för då blir jag bara ledsen. Och när jag ändå är glad så vill jag gärna fortsätta vara det.

Jag tänkte köpa julklappar snart. Har ju förhoppningsvis fått studiebidrag nu. Högst på listan står Elins födelsedagspresent-julklapp. Den kommer äta upp lite mer än halva studbidraget. Fick dock ett mail från CSN där det stod att man som student kunde få betala vissa saker i februari istället. Ska kolla upp det lite mer för det skulle ju kunna hjälpa mig en heeel del!


Chacha

Inga kommentarer: